NEW YORK

Okej, så det här blir det sista inlägget i Sverige innan jag åker. Dels för att jag inte kommer orka öppna datorn vid 6 imon, eller jo det kanske jag gör. Iaf, jag har hela tiden tänkt på hur det skulle kännas dagen innan. JAG HATAR DAGEN INNAN, likadant som dem tidigare två gångerna har det varit en riktig pain in the as. Så fort jag kommer vara på flygplatsen imon kommer det vara okej, men att skiljas från dem som jag älskar så otroligt jävla mycket och som jag spenderar den mesta av min lediga tid med är så otroligt jävla heartbreaking.

Jag var just och sa "See you soon" till mamma, jag hatar det där andra ordet ni vet. Jag kan inte säga det. Mitt hjärta blöder men jag vet att detta är det enda jag vill göra och I can't wait till jag är där imon och börjar mitt liv där jag iaf ska bo i två år. 

Jag kommer hem en månad på julen, och tre månader på sommaren vilket menas att jag är där fyra månader i taget, två gånger. Jag har varit ifrån min familj tidigare, längre än det jag kommer vara nu (tack gode Gud för det säger jag nu i efterhand) och detta är som sagt en sak som endast inkluderar mig, ingen värdfamilj, regler om att stanna etc. Vilket gör det så mycket enklare.

Som ni ser övertygar jag mig själv, men det är så jag fungerar. Som sagt, min familj som jag spenderat så otroligt mycket tid med nu i 10 månader, sedan jag kom hem, har jag blivit så otroligt tight med efter mycket motgångar, skiljsmässa etc. Det har verkligen länkat oss samman på olika håll och min pappa, mamma och Pau (Andree och jag umgås inte så himla mycket) har blivit mina allra bästa vänner. Därför blir det också så mycket svårare när vi väl ska skiljas en tid. 

Jag blir tokig så mycket jag längtar, det är verkligen så himla blandade känslor men jag vill bara vara på flygplatsen nu och vara påväg. Jag är så jävla spänd och jag är så taggad att bara kicka igång livet och bara köra så det ryker. Jävlar vad jag ska lyckas. Jag ska göra bra ifrån mig i skolan, praktisera (fick ett internship på ELLE, men skjuter upp det till våren då jag kommit in i allt), och knyta så mycket kontakter att det inte är sant! Lära känna intressanta människor, möta söta killar och uppleva och bo i staden jag älskar djupt kommer bli AMAZING. 

Jag hade kunnat skriva hundratrals sidor nu för att distrahera mig, men istället ska jag fixa lite andra grejor. Skriva klart mitt projekt, duscha och fixa mig och sen vid 12 när Pau kommer hem ska vi ha nattlig filmkväll eftersom jag varit iväg och hyrt film och köpt massor av godis. Det blev YES MAN, den ska vara rolig och det behöver jag nu.


Avslutningsvis skulle jag bara vilja skriva att jag kommer sakna er: Alex (boka resa nu!), Challe, Amanda, Johanna och Bella (men dig träffar jag på torsdag :)). Min släkt och då givetvis min familj. Men vi ses om några veckor vissa av er, andra till jul. 

Jag skriver innan jag åker imon!

LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0