Rain and thunder

Hade precis värsta ovädret över Manhattan, lite läskigt men det kan nog behövas lite regn och oväder för att sänka temperaturen lite. Det är helt fruktansvärt kvavt här så hoppas det kommer in lite kallare luft, men bara lite. Kvällen har spenderat till att kurera mig, alltså bara tagit det lugnt för imon vill jag vara frisk, pigg och glad igen. Jag har nu ikväll jobbat lite med mitt projekt, suttit i fönsterkarmen och tittat folk, planerat vilka grejor jag ska attend next week på min orientation vecka. Gosh vad jag längtar till skolan börjar nu :) Ska bli så kul.

Jag har även räknat lite på min budget, och jag ligger väldigt bra till. Jag har även fixat lite andra praktiska grejor, och planerat veckan lite. Imon blir det en lite mer aktiv dag då jag SKA vara frisk. Jag berättar mer imorgon men vi tänkte testa hur lång tid det tar att gå till skolan från lägenheten, också besöka Meatpacking district, sola i Central Park och köpa lite kurslitteratur vid skolan. Nice. På kvällen tänkte vi försöka oss på en nykter utgång, jag har så mycket roligare här när jag är nykter. Här är det annat än hemma, här vill man inte direkt gå ut dyngrak för här handlar allt om att knyta kontakter! Sug på den Sverige.

Nu ska jag ta en kall dusch, det är VARMT i lägenheten, men det är skönt ändå. Vi hörs imon igen när jag vaknat, tänkte gå upp tidigt imon!

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0