Saturday.

Sorry för dålig bloggning igår, men gick runt i en bubbla igår efter att inte ha sovit på 1,5 dygn. Jag och Elle gick iaf på bio i Central Park; Filmen som visades var Twilight. Jättemysigt att sitta där mitt i parken, fullt med människor och se på film. Vi gjorde inte så mycket annat igår faktiskt utan tog det bara lugnt.

Idag däremot ska vi städa lite, handla lite grejor till lägenheten och sen ikväll blir det utgång igen. Tänkte även läsa lite i mina nya böcker vilket jag inte har haft tid med ännu. 

Idag har jag ett enormt sug efter svenskt godis, men jag får nog vänta med det en månad till tills det att Andrée kommer på besök, vilket faktiskt är exakt en månad idag. YEY. Tiden går fort.

Nu ska jag göra lite omelett med tomat och cottage cheese. Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0