Saturday.

Jaha, då var det lördag. Underbart väder, men som sagt brände jag mig något så fruktansvärt mycket igår så idag har jag suttit med hatt på balkongen. Haha, ögonlocken är svullna och huvudet är varmt men who cares? Det blir brunt om några dagar. 

Idag blir en mysig dag, ska strax iväg på fotvård/pedikyr sen blir det hem och fixa mig för att sedan ut och äta med släkten i Helsingborg. Min mormor och morfar firar 50-årig bröllopsdag idag, och idag är sista gången jag ser dem på några månader. Mina älskade bästa morföräldrar, det finns inga bättre och jag kommer sakna dem något otroligt. Men sånt är livet, och tiden går fort tills vi ses igen.

Nu är Bella och Emma i Miami och njuter, fan vad härligt! Jag längtar så till jag träffar Bella på torsdag, och på lördag tänkte jag att vi skulle laga mat hos oss och sedan gå ut och dansa hela natten. Tur att jag har gjort min research på alla roliga klubbar. Just det, denna gången är jag 21, dvs. ingen oro. Woop woop.

Tänkte att jag skulle försöka hinna med ett internship eftersom jag inte går i skolan torsdag och fredag, men har kommit på andra tankar och vill istället komma in ordentligt i skolan, språket och vardagen ordentligt första terminen och istället köra på med praktik osv. från och med andra terminen. Jag tror det blir det bästa så det inte blir för overwhelming. 

Nu ska jag fortsätta här,
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0