Sickest ever?

Okej... Kan sammanfatta kvällen lite kort här. Mötte upp två svenska killar här i SoHo, åkte till Bungalow 8, vidare till Marquee och därefter Bungalow 8 igen. Hamnade på någon efterfest, sen bara lite skönt häng och jag strosade sedan genom New Yorks gator på mina 14 centimeters klackar i värmen. Classy.

Jag iaf iaf hemma, safe och sjukt nöjd med gårkvällen. Idag står det relax på schemat, ikväll blir det bio i Central Park under bar himmel och kanske utgång på det. Vi får se hur jag mår ikväll. Jag tackar Gud, eller nej, jag tackar mig själv för att jag var i princip nykter igår. Way to go.

Okej, får inget riktigt sammanhang i texten och tänker inte ens försöka. Vi hörs senare när jag ätit upp min yogurt med cashews.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0