Sorry

Sorry för dålig uppdatering. Igår kom vi hem från efterfest vid 10 på morgonen, sov bara två timmar på dagen sen kunde jag inte mer. Rastlös! På kvällen gick vi runt lite i SoHO, snackade lite på yogurtland och sen gick vi hem. Jag somnade redan vid elva igår och sov tolv timmar vilket var riktigt välbehövligt!
Idag känner jag mig som människa igen, måste ha lite disciplin nu känner jag. Visst vi kommer gå ut mycket men jag måste också ha lite struktur i mat, träning och andra vardagsgrejor. Blir nog mer det när skolan börjar för just nu går jag runt i en liten bubbla med massa olika känslor.
Strax ska vi ge oss ut i regnet, ska kolla lite i affärer och ska köpa ett par rainboots. Shopping är säkert världens bästa syssla när vädret är dåligt. Kanske sätter och oss och tar en te någonstans. Ikväll ska vi ut igen, känner redan abstinens. Knäppt va? haha. Det blir typ som ett beroende, ett bra beroende för jag har alltid kul här.
Hoppas allt är bra med er, börjar hösten komma eller är det fortfarande sommarväder?
Uppdaterar senare under dagen.
xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad är det för något du läser på FIT? :)

2009-08-30 @ 23:25:34
Postat av: Anonym

hej, vad är det du läser på FIT?

2009-08-30 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0