Sunday

Hey darlings.

Kom hem från festen klockan 8 i morse och sov drygt två timmar då. Både jag och Elle var rastlösa så vi gick till The Village för lite glass och därefter vidare till Hudson River Park för lite sol. Lagade middag när vi kom hem och har sedan suttit och snackat hela kvällen i fönstret. Imorgon börjar skolan, det är verkligen blandade känslor. Det känns konstigt att vi faktiskt börjar nu, efter all väntan och fixande så är det dags. Blir säkert bra. Jag har en lektion imon och det är Advertising and Marketing Communications från 9.10 till 12.00. Därefter ska jag fixa så jag kan föra över mina credits från den kursen jag tog i SF.
Efter skolan ska jag iväg och lämna tvätt, hem och städa lite och handla mat. Eleonore slutar inte förrän vid fem så efter det kanske vi går och sätter oss och tar en tea och snackar igenom hur första dagen var.
Nu ska jag duscha,
xx

Kommentarer
Postat av: PINGLAN;O)

Lycka till på första dagen pinglan!! Kommer blir super kul jue;O) Saknar dig! hoppas vi kan snacka på skype..säg en tid?? PUSS OCH KÄRLEK!! //Amanda!

2009-08-31 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0