The day

Idag är det torsdag och med det, som sagt, min sista arbetsdag. Känns väldigt väldigt skönt då jag inte gillar denna anläggningen lika mycket som den i centrum; meaning less hot boys på anläggningen på Söder.

Vaknade upp av att solen sken, härligt. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder sista dagarna nu, och självklart även sen när jag har åkt så ni kan njuta extra innan skolor och måsten sätter igång igen.

Nu ska jag strax iväg till frisören, försöker döda lite tid genom att blogga. Jag är spänd och nervös för jag vet aldrig om jag får det som jag vill ha det. Nu ska jag iofs till en väldigt bra frisör idag som gör mitt hår silver/askblont och inte guldigt/gult/rött. Jag håller mina tummar för ett bra resultat. Ni får se bilder sen i vilket fall!

Idag ska jag träna stenhårt, efter frisören blir det 2 timmar på gymmet, sista gången. Sen jobb i några timmar, därefter hem slänga fram de tre resväskorna och börja packa! 

Nu ska jag fixa mig!
xxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0