Thursday

Vilken mysig dag jag haft idag. Vaknade vid halv tio och fixade i ordning lite käk i form av äggröra, cottage cheese och tomat. Fixade i ordning mig och skypade lite med Pau och Pappa, alltid lika lugnande för själen! Gick sedan för att fika med Olga, en tjej från Turkiet som ska gå samma skola som mig, samma program till och med. Hon var trevlig, väldigt trevlig men det skiljer ändå 3 år mellan oss och visst märks det. Men alltid kul att träffa nya människor.

Efter det gav jag mig ut på en 2 timmars walk, vandrade upp längs Broadway till skolan för att se hur lång tid det kommer ta. Kommer nämligen gå sträckan så mycket jag kan dels för att det sparar mycket pengar men också för att få en timmes powerwalk per dag. Det tog dryga 25 minuter så det var inte alls farligt. Skönt att det blir svalare i höst sen för nu såg det ut som jag sprungit maraton när jag kom fram.

Tog en sväng inom Meatpacking District, The Village, China Town slutligen SoHo. Här går benen tillslut av sig själv så man bara går och går och går. Har köpt mig en mobil idag, och en kamera. Så nu ska jag ösa på med bilder!

Nu kurrar det i magen så jag antar att det är tid att ställa sig vid spisen igen. Idag (igen) blir det kyckling, cottage cheese och tomater haha. Vilken variation va?

Ikväll blir det utgång, lite preparty hos oss skulle jag tro sen får vi se vart vi hamnar. Här är ju lite att välja på...

Hoppas allt är bra med er. 

Just det, mitt amerikanska nummer är - 001 917 868 0061, om ni skulle vilja skicka ett litet sms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0