Two Weeks

Tiden flyger iväg och idag har jag varit borta i två veckor redan. 

Helgen har varit relativt lugn, städade igår sen blev det utgång vilken var sjukt kul. Idag var det mindre roligt då jag hamnade i något känslomässigt kaos och saknade alla hemma så otroligt mycket. Efter alla månader av spänningar, planerande och iver letar sig alla känslor fram nu och knock me down. Så det har varit lite jobbigt idag, men det börjar lägga sig nu. Det är bara dem tillfällena är jag är själv, och när ensamheten smyger sig på. Usch. Tur att jag har Eleonore i rummet bredvid :)

Jag är väldigt trött så ska strax gå och lägga imon. Imon är det nämligen tid för introduktion av min major. Jag ska vara på skolan mellan 1-3 PM. Ska bli spännande av se folket, lärare och skolmiljön.

Hörs imon, 
xx

Kommentarer
Postat av: charlotte

saknar dig gummman och foljer ditt nya liiiv:)

2009-08-24 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0