Your greatest strenght is love.

Vi började dagen med att åka upp till Central Park för att sola ngn timme. Eftersom det rann svett på oss var vi tillslut tvugna att börja röra på oss. Vi gick till Apple store för att kolla Iphones, Abercrombie för att kolla killarna och sen tillslut till FIT bookstore där vi köpte böcker som vägde ton. Jag köpte en bok till min klass i "Intro to the fashion industry", en "Dictionary of Fashion" och sen sist men inte minst "The fashion book". Dem två sista är mest för min egen skull, inte direkt något till skolan. Resten av kurslitteraturen får vi reda på i veckan, eventuellt nästa vecka.

Vi åkte hem och lagade mat. Jag lagade kyckling med cottage cheese, morötter och tomater. Väldigt gott. Nu sitter jag här och läser lite i mina nya böcker och ska strax gå ut och försöka fixa ett kontantkort till mobilen. Sen ikväll vet jag inte om vi ska ut, jag är SUGEN!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0