booked

Sitter och tar sats och ska strax ut och springa min vanliga runda. Det är iskallt ute, så jag hade hellre krupit ner i sängen och kollat film men no way. Hade mina sista tisdagslektioner idag, så skönt. Nu är det nästan jullov, bara 4 finals kvar som jag inte kommer stressa upp mig över.

Bokade min flight hem över jul och nyår, suger sjukt mycket då jag inte vill något hellre än att stanna här, men eftersom alla jag känner åker härifrån så finns det inte så mkt att göra. Får hoppas att det är min sista jul och nyår i Sverige haha, ever..

Fick tillbaka min matteexam idag, alla rätt. Score.

Håller också på att titta på flights till Santa Barbara dit jag antagligen åker den 15e till 30e januari för att hälsa på Amanda.

Time to run.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0