Christmas

Nu är det julafton för er i Sverige. Jag ligger i min varma gosiga säng med tända ljus och julmusik och känner mig väldigt utvilad trots att jag bara sovit 3,5 timme. Jag var helt enkelt too excited för att åka hem haha, och låg och tänkte på allt godis jag ska äta. Fy fan vad gott det ska bli... Ska köpa värsta påsen när jag kör hem från flygplatsen.

Tänkte köra direkt till mormor och morfar och lämna paket, sen vidare till mamma och Pau innan jag tillslut kör hem till pappa. Så får jag det gjort och träffat alla, eller nästan alla mina kära.

Nu ska jag nog ta och dra mig upp ur sängen, ska ut på en lång promenad sen är det dags att städa det sista av rummet, duscha och göra mig fräsch, packa det sista sen är nog klockan halv ett och bilen är här och kör mig till Newark Airport.

Hoppas inte det är mkt folk på planet, har inbillat mig att det inte är så många iom julafton idag, kanske får eget säte vilket vore drömmen. Konstigt nog tycker jag det ska bli otroligt mysigt att flyga idag, älskar direkt- och nattflyg.

Nu ska jag get going här.

Hörs när jag är i Sverige.

Merry Christmas!

Kommentarer
Postat av: charlotte



God Jul min vänn!!! have a safe flight!!! hälsa New York en god jul från mig:) och ring när du kommer hem till Sverige!



/ Charlotte

2009-12-24 @ 16:07:18
URL: http://charlottegiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0