Cold

Det är så äckligt kallt i New York idag, mysigt när man är inne. Det tog emot att ta sig ut i morse för att gå dem 30 blocken till skolan. Men jag går varje dag för att få minst en timmes promenad, men idag var det nära på att jag frös ihjäl haha. När jag skulle handla i affären fick kassören ta upp mina pengar för jag kunde inte röra händerna.

Nu sitter jag med dubbla lager kläder, och värmer mig med tea och ljus. Men just det, poängen med att promenaden i morse tog emot extra mycket var för att jag är så dum och aldrig kollar min mail om lektioner är inställda. Så jag kommer dit, ser lite mörkt ut tänker jag och givetvis är lektionen inställd. Great, och så vänder jag hem dem 30 blocken.

Så nu sitter jag här och myser. Det är helg igen, jäkligt nice. Ikväll ska jag på glöggfest hos en bekant till min svenska vän Kikuyu, och imon ska jag och Elle till IKEA och kolla lite. Och givetvis plugg också. Min final exam i matte igår gick bra, får ju lätt A i den kursen iaf. I must say I'm the f-ing best.

Nu ska jag värma mig lite mer, tror jag sätter mig på elementet nu.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0