I DID IT!!!

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

Nu har jag jullov, och jag är så lycklig!!! Solen strålar, snön ligger vit och jag är bara så allmänt glad! Jag är glad för att jag klarat min första termin på min drömskola utan några som helst problem, glad för att jag vet exakt var min utbildning ska ta mig, glad för jag bor i världens bästa stad med världens bästa roomie, ja helt enkelt glad för att jag känner att jag lever och gör precis allt som jag vill göra!

Kom bara hem en sväng för att byta skor eftersom mina fötter blev genomblöta, tog lite fel skor när jag gick till skolan!

Nu ska jag ut och kolla i affärer och julhandla lite tillsammans med alla turister tänkte jag. Ikväll blir det julfilm, julmusik och bara att ta det lugnt och andas ut efter denna terminen.

Jag är också glad för jag åker till Sverige om bara några dagar, myyys.

Nu ska jag ut fira med lite shopping.

xxx

Kommentarer
Postat av: charlotte

Grattis lovely!!!!!! snart ses vi:)

2009-12-22 @ 01:16:42
URL: http://charlottegiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0