One more to go.

Kom precis från skolan, min exam i Digital Layout gick över förväntan. Alla rätt skulle jag tro då jag kände mig väldigt säker på allt. Härligt!

Tror jag ska ut och gå en sväng till i det härliga vädret, imon ska det antagligen komma snö om jag inte fått fel för mig. Ikväll ska jag och Elle kolla julfilm och bara mysa, hon åker till Sverige tidigt imon så tänkte bara ta det lugnt ikväll.

Gosh vad jag älskar min skola, jag är så otroligt glad att jag valde den. Känner att jag kommer få en riktigt riktigt bra utbildning när jag är klar här! Och allt annat känns också så himla bra. Nu när skolan är slut så har man mycket tid över att tänka, och jag kan bara säga att jag kunde inte bli lyckligare än vad jag är nu. Jag sa till Elle häromdagen att, jag har alltid velat ha mer, mer och mer innan, även om något har varit bra så har det alltid funnits något mer eller bättre, något någon annan har. Men det är första gången jag i mitt liv känner mig nöjd med varenda del av mitt liv och hade inte velat ändra one thing. Äntligen liksom!

Nu ska jag sluta vara djup och istället äta ett äpple som jag lever på för tillfället. Roligt!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0