Packa packa packa

Det är så sjukt fint väder här idag, har precis varit ute och gått en timme och sen hämtat tvätt, köpt vitaminer och sist men inte minst betalt ännu mer räkningar. Nu är jag hemma, har hög musik och ska strax storstäda lägenheten och sedan ta tag i min packning. Haha alltid samma sak, när det närmar sig hemresa så vill man inget hellre än att stanna. Men nej, det ska bli otroligt mysigt att komma till Sverige och familj och vänner. Och äta lite annat än frukt vilket jag levt på nu 3 veckor haha. Men nu är jag i princip inte sugen på något annat, botat sötsuget? GREAT isåfall!

Nepp, nu slänga ihop en fruktplate och sätta igång här så jag kan gå ut en liten runda till sen.

HA EN MYSIG LILLA JULAFTON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0