shoot me

Kom nyss hem från skolan. Skönt med fredag. Fick tillbaka tre assignments idag i digital layout, A på alla, härligt.

Sitter här nu och ska strax ta på mig dunjackan och gå mot Union Square där det är julmarknad :) Mysigt. Sen tänkte jag sticka ut och springa längs Hudson River och sen ta en lång varm dusch innan jag lägger mig i sängen och tittar film. Riktigt skön fredag.

Något som inte är lika roligt är att jag kommer spendera nyår i Sverige, det är nästan så jag skjuter mig själv när jag tänker på det. Haha. Julen kommer jag nog också vara hemma på, dock firar jag ju inte julen speciellt mycket så den bryr jag mig inte så mkt om. Men ja, nyår i Sverige iallafall Wo-ho. Stannar hemma två veckor, sen får det dröja väldigt länge.

talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0