Thursday

Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade exam i matte, gick sjukt bra, antagligen alla rätt. Efteråt gick jag till banken och fixade check och gick och betalade hyran, alltid lika roligt..

Handlade lite på vägen hem också, och nu sitter jag här och bara tittar på mitt plugg. Haha, jag orkar verkligen inte, känns som jag får bra på grejorna ändå fast jag inte pluggar så det är lite farligt.

Ikväll ska vi ut för första gången på 5 veckor, ska bli sjukt kul. Har saknat det även fast det blev lite mycket där ett tag, men en gång i veckan är ganska lagom, och ja helgerna är inte speciellt roliga så tänkte att idag blir bra.

Nu ska jag plugga lite, sen iväg och träna innan det är dags för party.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0