Tuesday

Idag har jag varit igång pretty much hela dagen, fixat med tvätt, varit ute och handlat julklappar i ganska många timmar, fixat bankcheckar, fixat lite annat och slutligen har jag nyss wrapped julklapparna. Har tänt ljus i lägenheten, julmusiken är på, ja jag tror faktiskt det är så mycket jul det blir i denna lägenheten. Men jag klagar inte.

Imon ska jag grovstäda hela lägenheten, packa och slutligen träna. Kanske hinner med att strosa rundor lite och dra in det sista av Manhattan detta året. Detta ska jag egentligen inte säga nu för jag vill ta en dag i taget, men Gosh vad jag ser framemot det kommande året. Wiho.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på någon film, eventuellt The City och se vad dem hittar på i mina hoods. Hehe.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0