10

Fredag igen, väldigt underbart med tanke på att det är min sista heltidsarbetsdag. Just nu sitter jag och äter frulle - Blårbär och Hallon med grönt te. Håller på samma gång på att tänka på vad jag ska ha på mig ikväll - det blir nämligen utgång Deluxe. Antagligen min sista i Sverige, gissa om jag ska spåra? Haha, nej det ska jag inte, ingen bakfylla, men jag kan ju faktiskt spåra utan alkohol inkluderat. Jag vet inte hur vädret blir ikväll så kanske blir leggings eller jeans, fast helst vill jag ha klänning.

Jag jobbar iaf till sju sen kommer Alex och vi ska duscha och dricka cider i bastun på gymmet, göra vid oss och sedan gå ut och äta för att sedan dra ut någonstans.

Så jag antar att det inte blir mer bloggning idag. Förresten, nu har jag gjort mitt schema. Om jag får mina valda klasser vilka jag ska registrera mig för den 11 august 9.00 AM (kommer sitta där 08.59) så kommer jag att gå i skolan 2 klasser måndag, 3 klasser tisdag sen 1 morgonklass onsdag sen ledig tors, fre, lör och sön. Jag säger bara: Hur nice??? Jag dör.

Nu ska jag käka upp här sen börja fixa mig.

ENJOY LIFE FELLAS. (HAHA, det uttrycket alltså!)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0