11

Okey, så framöver kommer mina rubriker bara vara nedräkning. Regnet öser ner och det är typ mörkt ute, sedan när var det oktoberväder i juli? Hmm.

Kom hem från jobbet för en timme sedan, då hade pappa dukat upp hallon, blåbär och grädde vilket jag har dille på nu. Jag kan äta det hela tiden, men idag fick det bli min kvällsmat. Nu har jag bara en dag kvar på denna anläggningen vilket känns otroligt skönt. Det kryper i mig nu när jag står och ser på alla svettandes killar och tjejer. Jag orkar inte stå och läsa tidningar hela dagarna.

Nu läggs bloggen lite åt sidan, som ni kanske förstår är det sluttampen innan departure och det är MYCKET som fixas, eller har fixats. Nu är det inte så mycket mer. Det största är fixat: LÄGENHET. Idag betalade vi första hyran och allt är klirrat och klart. Gissa om jag är glad, och en väldigt stor sten ha fallit från mina axlar. Så när vi landar på måndagen den 10e tar vi taxi till Chelsea och vår egen egen egen lägenhet på 9th Avenue and 37th Street. Det är för bra för att vara sant. Sen är det direkt till IKEA som gäller och antagligen lite, för min del, sushi på golvet på kvällen. Ni vet sånt man ser i amerikanska filmer när dem är nyinflyttade, just så. Haha.

Idag har jag handlat alla produkter jag skulle, ansiktskrämer, lite smink, parfym, bodygrejs etc. Så nu är det klart. Och min shopping från nätet har kommit. Fin kjol, paljettleggings, gladiatorsandaler, ballerinaskor och ett par otroligt snygga klackar. Jag blir typ 190 i dem och hade nog aldrig använt dem i Sverige, men i New York mina vänner, där ska dem svepa golvet på Tenjune and 1Oak. LOVELY! AHHHHH

Nu ska jag installera mitt Office paket till min dator, efter typ 3 års väntan.

Vi hörs sen,
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0