21

Happy birthday to me :) Idag fyller jag efterlängtade 21 år. Jag hade aldrig flyttat till USA nu om jag inte varit 21, så som ni förstår var det efterlängtat och väldigt bra timing.

Just nu håller jag på att tvätta alla kläder från resan, och fixa lite i rummet. Jag vaknade sju av att pappa och Andrée kom in med blommor och sjöng för mig. Men också av att värmen var olidlig i mitt rum. Vi har ju gått upp väldigt tidigt varje morgon så jag har blivit van nu haha. Skönt.

Idag väntar lite olika saker, vi ska iväg vid tre på ett café ute i Mölle med släkten, får uppdatera dem om resan och ska bli kul att se mamma och pau också. Har saknat dem.

Annars idag måste jag fixa lite med skolan, lite olika saker. Jag måste berätta, i måndags när jag och Alex satt och kollade solnedgången i Grekland ringde pappa mig och berättade att jag fått ett stipendium på 30.000 kronor till mina studier. Jag blev så lycklig, helt ofattbart och jag känner mig väldigt väldigt stolt över det. Det händer ju inte varje dag direkt. Så jag ska även ringa dem och bestämma tid för mötet. Nu är det bara drygt fem veckor till jag flyttar, känns konstigt men jag kunde inte vara gladare. Imon börjar jag jobba, ledig helgen sen börjar jag på riktigt nästa vecka.

Nu ska jag nog sätta mig på balkongen lite, brännan kan ju alltid bli djupare även om jag har en jäkligt snygg bränna om jag får säga det själv.

Talk to you later, kommer bilder då när min lilla kusin har vaknat UPP och kan lägga in bilderna.

XXXXXXXXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0