22

Nu är jag hemma hos min daddy cool. Vi har just käkat lite kotlett med sallad, väldigt mumsigt.

Sitter och kollar på lite shoppingsidor. Är så sjukligt sugen på att shoppa men jag får vänta tre veckor till. Har sett att en paljettkavaj ska komma in på hm's trendavdelning nu i höst och jag ska nappa den. Ska även försöka åka till mormor och få hennes axelvaddar och sedan sy in dem på ngn kavaj/jacka eventuellt tröja. Tycker markerade axlar är något av det snyggaste som finns. Sen är jag också ständigt på jakt efter den perfekta kavajen. Jag vill att den ska vara lite figursydd men ändå lite oversized. 

Har nya issuet av Elle, ren lycka. Älskar älskar älskar den tidningen. Jämfört med många andra fashion magazines gillar jag deras enkelhet/stilrenhet genom tidningen. Jag förstår liksom innehållet, ibland blir det bara förmycket i vissa tidningar. Så den ska jag njuta med senare tillsammans med en kopp grönt tea.

So, nu är det 22 dagar till jag åker. Jag har alltså tre veckor på mig att komma i riktig form igen. Inte för att jag kanske är ur form men det kan alltid förbättras. Så nu ska jag träna fem dagar i veckan i tre veckor, och gå tillbaka till mig "matschema" som är ganska strikt men bra. Det känns jäkligt bra, och jag älskar att jag ska komma igång igen. Jag letar fortfarande efter ett bra gym i New York. Det ska inte kosta skjortan, och där får gärna vara många hottisar att vila ögonen på medan jag joggar på löpbandet. Gymmet är faktiskt ett väldigt bra ställe att networka på, så det gäller att välja med omsorg.

Jag längtar redan till på fredag. Då ska jag och Alex ut och äta, sen vidare ut som en liten "fira våra födelsedagar/min flytt/sista utgång på ett tag"-utgång. Ska bli skitkul för vi går aldrig ut tillsammans! 

Men först en härlig jobbvecka, ska bli skönt att komma igång efter en hel del slappande i helgen. 

Nu ska jag bara surfa rundor här lite till, sen dusch sen te och Elle.

Gotta love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0