7

Redan den 7e idag, SNÄLLA TIDEN KAN DU TA OCH SLOW DOWN LITE? SNÄLLA? Jag har precis gjort vid mig och ska strax cykla mot bussen. Sov hos mamma i natt, vi lyckas alltid bråka så jag känner mig lite nere idag. Kom hem till pappa och såg intervjun i HD. Blev bra, bara det att jag tycker att som journalist borde man göra lite research på hur saker och ting stavas och INTE stava Filippa K - Philippa K. Sen att jag är ful som stryk som människa är ju en helt annan femma. Men jag är glad ändå. 

Har lite problems att ta tag i idag på jobbet, AC:n fungerar tydligen lite halvt när det är så varmt ute men det är ingen som förstår det trots att jag fick förklara för över 200 personer igår. Hoppas det inte är lika varmt idag. Jag svettades bara jag stod i receptionen, kan tänka mig dem som tränar.

Nu ska jag ta på mig ett par shorts, jag trotsar reglerna för jag tänker inte så i jeans en dag till.

Hörs ikväll,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0