Back home.

Nu är jag nyss hemkommen från Grekland. Har haft en helt underbar resa med min bästa bästa vän. Jag fick ut precis det jag ville av resan vilket var fint väder, slappa dagar och brunbränd kropp. Jag är ruskigt trött nu, efter en väldigt turbulent flygresa, Har just packat upp och duschat och ska strax hoppa i säng. Jag fyller 21 om 13 minuter nu, woho.

Dagarna har iaf sett ut i princip likadant. Först hamnade vi på ett mindre bra hotell men efter lite klagomål osv. hamnade vi på det mysigaste hotellet med både pool och nära till strand och centrum. Vi har gått upp vid 8.00 varje morgon, käkat frukost sen slappat på stranden i väldigt många timmar. Hem och ta en siesta, duscha och sen ut och äta god mat. Jag har levt på ägg till frukost, frukt till lunch och sen sallad/omelett till middag så jag har verkligen haft en riktig hälsovecka. Lite vin och godis fick slinka ner också, men inte så mycket.

Min kamera dog mitt i allt så Alex har alla bilder så jag kommer lägga upp dem imon, just nu är jag så trött och mitt huvud gungar fortfarande sedan flygturen.

Vi hörs imon,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0