Back to work.

Det här låter kanske lite konstigt men denna helgen har jag faktiskt längtat till att komma in i mina rutiner igen, alltså även längtat efter att jobba. Jag är så oerhört jäkla trött på att bara gå och göra absolut ingenting, så det är så skönt att jobba nu och inte bara vakna upp och fråga sig: Vad ska jag göra idag?

Usch, jag hoppas aldrig jag blir arbetslös mer. 

Nu sitter jag iaf här, ska strax till banken. Vi ska betala in skolan idag. Sen ska jag direkt till bussen för att åka till jobbet. Ska träna efter och sen direkt hem till mamma så vi hörs antagligen inte förrän efter nio ikväll.

Nu ska jag käka en banana och dricka tea.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0