Beat it.

En grej jag tycker är ganska konstig men så himla vanlig bland människor är att såfort en människa är död får alla typ någon typ av spratt eller något och verkligen anser sig själv vara sådana enormt trogna fans att dem hade kunnat kapa sin högra arm för personen i fråga. Varför ska alla, precis alla helt plötsligt börja köra Michael Jackson-kvällar, klä ut sig till killen, lyssna sönder hans låtar som funnits i decennier och tjata hur mycket de saknar honom och uppskattat honom. Varför är människan skapt på det viset att vi måste mista något för att verkligen förstå hur mycket det betyder för oss?

Jag typ spyr på sånt, och jag får seriöst rysningar längs ryggraden när jag dagligen går in på bloggar och övriga sidor och ser iaf ett inlägg tillägnat Michael Jackson och med förklaringar hur killen förändrat dennes liv. Vart fan är dessa förklaringar och hängivelser när personen fortfarande finns i livet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0