Det går jävligt bra nu.

Idag pumpar adrenalinet och lyckan genom min kropp, fort fort fort. Jag vet inte varför just idag men allt känns bara så himla bra just nu, och det tåls att säga igen och igen och igen tills ni kräker ut över min blogg och slutar läsa. Nej jag skoja bara, jag vill ju att ni ska läsa. 

Hittills idag har jag solat lite till, ska verkligen underhålla brännan nu fram till jag åker. Tvättat och bäddat rent så nu är packningen klar och jag kan njuta av min ljuvliga födelsedag. Jag kan bara inte vänta på att få gå ut på klubbarna i New York nu, välja och vraka vilka klubbar jag vill utan att behöva vara rädd att inte komma in, och sätta på mig mina högsta klackar. Jag kan inte heller vänta mer på att börja skolan nu, det dimper ner brev var och varannan dag från Fashion Institute och jag spricker snart. Stipendiet gjorde mig så himla lycklig, jag kanske till och med kommer i tidningen. Kul. Att jag utöver allt detta håller på att landa det fetaste jävla internshipet gör inte saken mycket sämre. 

Imon börjar jag som sagt jobba, känns förjävla bra att dryga ut kassan lite nu till New York. Det kan ju behövas så att säga haha. Att min födelsedag kom dagen efter att jag kom hem från resan kunde inte blivit mer lämpligt, har inte en krona just nu men snart är jag lite rik igen. Efter kalaset förmodligen.

Nu börjar snart alla roliga sommarevent så det ska bli väldigt kul att få slänga på sig klackarna och dansa. Tror till och med att helgen blir lite party. Alex är hemma själv så kommer nog spendera en hel del tid där.

Nu ska jag snart iväg till Mölle på mitt eget kalas.

Ha en underbar dag så hörs vi ikväll efter jag varit iväg på någon överraskning som mamma och Pau planerat.

xxx

Detta har jag på mig på min stora dag. Klänningen har jag använt en gång och det var på studenten, synd för den är väldigt fin och somrig. Den var dock lite för stor i midjan nu så satte ett guldigt skärp som fick matcha smycke och mina nya Ray Bans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0