Finally home.

Nu är jag hemma efter en lång dag med träning och jobb. Nu sitter jag här med mina välförtjänta nötter. Nu har jag jobbat två veckor redan, tre to go. Vad härligt med helg, helt underbart. Uppskattar det så mycket mer när man jobbar. Innan hade jag ju helg varje dag. 

Har pratat lite med en tjej som redan gått ett år av den majorn jag ska gå. Frågade henne lite angående vilka kurser jag ska registrera mig för, om jag kunde köpa hennes böcker (yes!!!), men också lite allmänt om schemat och så. Jag tänkte ju att jag skulle försöka hinna med ett internship redan första terminen. Men hon skrev att det nog inte var någon bra idé den första terminen. Vi kommer ha fullt upp ändå. Hon skrev också att min major är BIG on papers, mycket skrivande. Oftast två essays per vecka ska in, I lööööve essays.

Nu ska jag ta lite mer nötter och ta en varm dusch. Lite ruggigt väder ute.

Hörs sen,
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0