Friday night

Det blev ingen utgång - kände inte alls för det. Efter jobbet vill jag bara hem, äta gott och mysa. Inte sätta på min höga klackar och dricka vin. Så det blev hemfärd och mys hemma ikväll istället. Det är Dallas nästa fredag också, så jag klarar mig nog om jag skulle vilja gå nästa vecka. 

Usch vad kallt och ruggigt det är ute nu. Vart tog sommaren vägen?

Det blev inte den lägenheten ändå, jag sa ju det: Är någonting så bra? Nej! Så vi slopade den helt enkelt, vill inte bli lurade på något sätt. Nu är vi i full gång igen och letar. Det börjar stressa mig lite, jag som annars är väldigt organiserad mår sådär bra av att åka över Atlanten och inte ha någon fast plats att bo på. Men som tur är är vi iaf två :)

I helgen tänker jag umgås med min familj, ska träffa mormor och morfar också, och Alex hoppas jag. 

Nu är Bella framme i New York, måste kännas underbart för henne att vara tillbaka.

Jag har redan jobbat tre veckor nu, hur snabbt får det egentligen gå? Nu har jag bara en vecka kvar, sen fyra dagar på deltidsanläggningen vilket bara är 3 timmar per dag i fyra dagar, vilket inte är så mycket jobb. Helt crazy. Sen är det visst dags och packa väskorna. Wihuuuu.

Idag kom förresten mina stipendiepengar in på kontot, känns nice när kontot fylls upp, och sen lön på onsdag. Lovely!!! Så imon ska jag nog köpa skrivprogram till datorn, extern hårddisk sen alla beautyproducts som jag behöver. Kläderna tar jag i New York... Sen är det nog inte så mycket mer jag ska köpa nu innan. 

Nu ska jag sova, imon blir det lång sovmorgon. Hoppas det smattrar mot rutan imon när jag vaknar.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0