Hellu.

Kom hem från jobbet för en 30 minuter sedan. Fick skjuts av Andrée hem så slapp bussen. Har just ätit färska räkor med ägg och sallad. Väldigt gott. Nu sitter jag och äter lite nötter. 

Nu är jag ledig och helgen kommer jag spendera på stranden. Imon ska jag mamma och Pau till Ransvik och ha picknick och sola hela dagen. Sen på kvällen får jag se om jag åker till Alex eller kanske sticker till Båstad. Om jag inte är helt fel på det börjar tennisveckan nu.

Nu ska jag hoppa i shorts innan jag dör av värmeslag. Var tvungen att ha jeans på jobbet, eller ja iaf shorts som gick längre än till knäet. Och vilken tjej har shorts som går nedanför knäna? Inte jag iaf. Så det fick bli jeans, svettigt.

Vi hörs senare,
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0