Hurry Hurry

Kom hem för en timme sen typ, älskade pappa hade gjort omelett till mig, vilken klippa. Ringde och fixade lite med FIT så nu kan jag logga in på mitt account igen, bra. Imon ska jag fixa lite mer med dem. Jäkla massa ringande.

Nu sitter jag och kränger tuggummi och ska strax hoppa i pyjamasen och kolla Beck med pappa. Är det någon mer än jag som har pyjamas fortfarande? Fast det får gå, Victoria's Secret had väldigt söta.

Jobbet var bra idag, lite mindre att göra vilket resulterade i att jag testade varenda maskin i hela gymmet, krängde frukt och ett proteinbar, städade lite och läste bok, och surfade lite. Men det får jag egentligen inte. 

Nu måste jag skynda här, vi hörs innan jobbet imon.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0