It's over.

Ni anar inte hur glad jag är att gårdagen är över, woaah vad jag hatar att vara bakis. Och inte lite heller. Jag absolut hatar det och att en hel dag bara ägnas åt att må dåligt kommer aldrig ske igen. Inte för att jag drack mer än annars men det var nog för jag inte druckit på över åtta månader, så två glas får räcka i framtiden.

Idag regnar det, och jag tycker det är väldigt mysigt. Jag ska spendera dagen med att städa eftersom jag inte kommer ha tid i veckan eftersom ännu en jobbvecka närmar sig. Så mycket mer man uppskattar helgen när man jobbar, och just därför känner jag inte för att 1 dag utav 2 ska förstöras genom att vara olagligt bakfull. Blä.

Jaha, då var det 29 dagar till jag lämnar Sweden. Jag kan inte riktigt beskriva den känslan, den är så ny och främmande. Jag undrar när jag ska börja bli nervös eller tveka? Det är ju så typiskt mig så det skulle kännas konstigt om jag inte blev det.

Nu ska jag börja ta tag i dagen här, men först ska jag göra mig en kopp grönt tea och äta två hårdkokta ägg. Mitt nyttiga liv som jag har ett litet uppehåll från nu börjar fr.o.m imon. Känns som jag lika gärna kan uttnyttja mitt fria gymkort varje dag jag jobbar för att bli riktigt riktigt fit inför avresa. 

Ikväll ska jag åka till mamma, vi ska göra ngn god sallad och äta jordgubbar i massor framför en bra film!

Ha en underbar dag så hörs vi senare,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0