lalalalala

Nu är jag hemma, eller det har jag varit lite mer än en timme iofs. Men det första jag fick göra när jag kom hem var att fixa lite med skolan, Gud vad det tar på mina krafter. Varför är USA så jäkla komplicerade när det kommer till... allt? Men men prövningar är alltid bra och det ger en ännu mer skinn på näsan så jag ska egentligen inte klaga.

Idag har jag en sån dag då jag längtar så mycket så jag spricker, augusti 10th can't come soon enough, eller jo det kan det faktiskt för nu är det bara 25 dagar kvar. Sickt.

Sista jobbdagen imon, galet vad en vecka går fort. Ska bli härligt med lite ledighet. Ingen bakfylla ska ta upp denna helgen, däremot ska jag försöka klämma in ett Båstadbesök för att förmodligen träffa min soon-to-be-roomie (kul), kanske Challe också om jag har tur? Jag ABSOLUT MÅSTE ta mig till Malmö för att träffa mina 3 SF-brudar. Jag har också bestämt med Alex... och mormor och morfar. Jag ska sova hos mamma. Ja, jag vet inte vad jag ger mig in på när jag bestämmer men tiden börjar rinna ut och jag måste träffa mina vänner som jag är så otroligt dålig på att träffa. Sucks.

Nu ska jag bara ringa ett sista samtal, undra vad vår teleräkning kommer ligga på efter denna månaden med många samtal till USA. Yikes.

Vi hörs senare, annars imon.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0