Ledig

Vaknade vid halv elva av att jag trodde att jag försovit mig och missat bussen, men det är ju lördag :) Underbart! Solen skiner lite, men konstigt nog är det ingen sommarkänsla utan snarare sensommar påväg mot höst. Det känns knäppt med tanke på att förra året var det väldigt varmt vid denna tiden. Hoppas jag kan ligga på stranden minst en gång till...

Idag vet jag inte vad som händer, tänkte städa lite, kanske ut och gå (det var år sedan) och bara chilla tänkte jag. Alex vill du hitta på något? Att kommunicera genom blogg känns sådär effektivt, men jag är väldigt dålig på att använda telefon, och har varit sedan en tid tillbaka. Jag orkar typ inte prata med någon, är det för jag ska åka möjligtvis? Jag undrar hur det kommer bli där om jag inte ens pratar med mina vänner när jag är hemma. Well well, time will tell. 

Nu ska jag fortsätta med det jag gör cirka 12 timmar om dygnet; leta lägenheter.


Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0