Love it.

Nu känner jag mig lite gladare, blir så glad av mitt jobb. Så kul och härliga människor. Trots att jag bara hade druckit tea och vatten idag kände jag att energin flödade. Härligt. Köpte en liten godispåse på vägen hem istället för att kompensera. Mums.

Har trillat in samtal från många idag med tanke på artikeln. Kul. Jag känner mig riktigt stolt. 

Har hittat värsta lägenheten i New York nu. Ligger i The village, området där jag allra helst vill bo. Dock är priset ngr hundra dollar för högt så jag håller på att tjata ner det, får se hur det går. Jag håller tummarna iaf, det vore egentligen bara för bra om det skulle gå vägen. Eleonore, om du läser så skickar jag bilder till dig på den. Den är UNDERBAR!

Nu ska jag in och duscha.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0