onsdag.

Halvvägs in i veckan redan. Sitter och äter frukost nu och tittar bilder på lägenheten. Den är väldigt fin, men vi kommer nog ta bort några grejor och sätta dit lite egna skulle jag tro. Jag är så glad, och i natt kunde jag inte somna utan bara låg och tänkte på när vi bor där, sitter och pluggar där etc. etc. Det känns så overkligt.

Nog om det, jag ska strax in i duschen sen måste jag till banken och fixa med några saker. Ikväll efter träningen ska jag hem till mamma och förbereda lite inför hennes födelsedag imon. Jag sover där också, så antagligen blir nästa uppdatering därifrån.

Ha en underbar dag,
xx

Kommentarer
Postat av: emma

Wihoo, snart flyttar du! Ska åka med Nell till flygplatsen och överraska Belal imorgon, om hon inte redan listat ut det... Vi ses väldigt snart! :) kram

2009-07-24 @ 03:41:23
URL: http://emmanewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0