Pppppppperfection

Alltså, jag springer runt och hoppas av glädje. Igår hittade jag den alltså mest perfekta lägenheten ever. Fick svar idag och den var ledig. Ska inte ropa hej riktigt än dock. Det blir inte bättre, så jag undrar om det är på riktigt. Men det är det nog, jag ska ringa ägaren ikväll om jag får godkännande från min roomie. 

Den ligger iaf mitt i smeten, 56th street and Lexington, way under hyran vi räknat med, TVÄTT i byggnaden (spara massa pengar), MÖBLERAD (spara massa pengar på säng, byrå, köksinredning, soffa etc etc.) Vi kan ju alltid byta ut vissa grejor och göra den mer personlig. Ehm, vad mer? Jo varsett fint rum med relativt stora fönster, högt i tak, renoverat kök. 

Jag dör! Och om jag inte får denna lägenheten så blir jag lite, bara lite besviken.

Nu ska jag klä om och strax cykla iväg till bussen för att worka lite, och sen efter jobbet worka out. Idag börjar det nyttiga livet ju. Haha, oj vad ofta man hör det på måndagar.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0