Rain

Vaknade av att regnet smattrade mot rutan, inte lite heller. Mysigt, slippa svettas ihjäl av att solen steker. Lite trist dock för jag känner inte alls för att åka till Båstad när det regnar. Det är ju inget drag då och jag tror hellre alla ligger inne och kurerar sin olidliga bakfylla. Så det hoppar jag. Det lämnar mig med lite olika alternativ. Jag kanske ska ta på mig regnkläder och gå milen, eventuellt städa lite här hemma. Kanske ska gå ner och lägga mig i solariumet? 

Hade kunnat gå på bio, men det är inget som lockar mig något avsevärt så då skiter jag hellre i det. Jag hade kunnat åka ner till Malmö och träffa de tre musketörerna, men som sagt; ROLIGT I REGNET.

Vi får se vad det blir, nu ska jag iaf duscha.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0