Rensa

Nu har jag fixat här hemma i några timmar. Städat rummet, rensat ut alla saker som inte behövs i rummet vilket var en hel del. Så då har jag iaf det fixat nu innan jag åker. Har också skrivit en "liten" shoppinglista på allt som måste införskaffas. Holy Moly vad mycket saker. Det är ju först och främst massa "skönhetsprylar" i form av krämer, schampoo, balsam, mascara, nya ansiktsprodukter och några kroppssaker. Sen en hel del shopping ska göras så fort jag kommer till New York, massa saker jag behöver som jag kan köpa direkt så att jag inte behöver gå och småhandla sen. Ska även köpa en extern hårddisk samt skrivprogram till min Mac. Blir alltså ingen dator nu då jag hellre ville ha dem pengarna till att shoppa lite, och dator har jag så länge till den går sönder :)

Sen så fort jag får min lön nu i juli ska vi boka hostel för dem första nätterna, sen växla in pengar till dem första dagarna, Blackberryn samt all inredning.

Ni ser, det är en hel del som behövs. Men jag klagar inte :)

Nu ska jag gå ner och sola, sen ut på en promenad. Sen blir det jordgubbar, middag och film hos mamma.

Talk to you later. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0