Stressed out.

Idag är jag så stressad, så otroligt jäkla stressad. Det har blivit något meck med vissa grejor med skolan igen, jag bara undrar: När fan tar det slut?

Iaf, det löser sig under natten förhoppningsvis och imon kan jag vakna upp utan en klump i magen. Jobbade till kvart över sju, sen direkt in i gymmet och köttade på en timme, bussen hem för lite mat i form av kött och sallad. In i duschen, peela/raka kroppen, tvätta håret, fixa ansiktet, fixa händer och fötter. Nu sitter jag här och jag hann visst inte med allt på min lista idag heller.

Jag vet inte om jag gillar att vara stressad eller inte... Man är ju rätt upptagen så hinner inte direkt tänka på andra grejor. Men allt löser sig, det gör det alltid. Just det, det får mig att tänka på den tatueringen jag vill göra. NU! Men väntetiden är visst upp till ett år, så det får bli in the NYC. 

Nu måste jag kolla på min lista vad som behövs göras imon innan jobbet. Iaf lite städ och träning.

WOOOAH.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0