Sunday

Hejhejhej.

Har haft en väldigt mysig morgon. Sov hos mamma till idag. Vi såg Australia, en av de bästa filmerna jag sett. Trots att jag sett den på bio kan jag se den om och om igen, så himla fin story.

Vaknade iaf idag av att regnet smattrade mot rutan. Det är få saker som får mig att känna mig så bekväm och glad som när jag vaknar och regnet öser ner. Jag tycker det är så mysigt, och ligger gärna kvar i sängen och tänker och dagdrömmer om fina saker under det gosiga täcket. Mamma hade fixat en mysig frukost och vi satt länge och pratade om saker, mysmorgon helt enkelt.

Nu sitter jag och Pau i soffan med varsin dator, jag ska strax dra mig hemåt till pappa för att göra lite nytta.

Vi hörs senare,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0