Tankar på jobbet

Okej... Så detta borde jag verkligen inte göra men självklart är min sista dag den dag som går så sakta att jag snart skjuter någon. Kan klockan inte bli 19.15 så jag kan få gå och äta sallad och ta ett glas vin? Men sen är jag också så otroligt sugen på godis så egentligen längtar jag bara till jag kommer hem efter utgången och får äta mitt godis. Freak.

Några saker jag har tänkt  på idag är:
- Varför tror folk dem är coola när dem gasar sin bil, vad är det som är så coolt med det?
- Varför tror killar att man är intresserad av dem bara för man är trevlig och ödmjuk?
- Varför är jag så störd så jag typ får kväljningar när jag ser andra människor äta när jag själv inte äter? (Bara människor jag inte känner)

Bara lite småtankar såhär på fredagseftermiddagen. Vi hörs imon, ha en trevlig kväll.
 (nu kom det förresten in en snygging här, alltid något uppiggande...)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0