Time-consuming shit

Så negativ jag är i mina inlägg hela tiden, men ta det med en nypa salt. Det borde ni göra med det mesta jag skriver, inte alla som förstår det men det har jag inte någon ork att bry mig om.

Nu börjar jag så smått komma tillbaka på banan igen. En sak jag hatar är när man är så uppe i varv att man glömmer vanliga rutiner osv. Jag hatar att glömma att ta hand om mig själv. Ni vet som att glömma ta på nytt nagellack, lägga en inpackning i håret, torrborsta och peela kroppen osv. Jag absolut hatar det, så nu tänkte jag såhär att ikväll är jag hellre uppe mycket längre och fixar allt sånt så att jag istället can sleep in imon. Jag är mer en nattmänniska än en morgonmänniska. 

Jag har även fått gjort lite grejor i form av planering med flytten. Jag säger då det, ni som tänker plugga i USA, förbered extremt mycket tid att fixa med saker. Det är ingen bagatell at all, och jag tror aldrig jag anade att det skulle vara så mycket jobb. So, prepare yourself for hell!!!

Men det är värt det, det är så jävla värt det precis som det mesta är när man väl jobbat sig igenom det jobbiga. Jag vet att jag kommer le och tänka på detta när jag sitter i min lägenhet på Manhattan och bara njuter. 

Iaf, jag fick fixat allt med mig själv, fix med skola, pengaplanering och lite annat meck. 

Nu kan jag nog gå och lägga mig och drömma sött. Ska träna imon innan jobb, sen jobb i 8 timmar sen helg. Då vill jag träffa mina vänner som som sagt har hamnat lite i skymmundan. Shame on me.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0