Tuesday

Sitter och käkar frukost, non-fat vanilla yoghurt med jordgubbar och grönt te. Perfekt start på dagen. Jag ska alldeles strax röra mig mot badrummet för att fixa mig, sen ska jag iväg till banken när dem öppnat. Hoppas jobbet är lite bättre idag, var så irriterad på alla människor igår och det är ju inte helt okej i ett yrke inom service. Jag bara ville skrika åt dem att "sluta klaga era jävla idioter". Jag vet fan inte hur man lagar ett löpband.

Pappa står och gör äggröra till mig, jag har börjat ta med mig en matbox varje dag, haha. Detta för att jag ska undvika att få ett sånt enormt blodsockerfall men också för att slippa få en massa finnar av alla proteinbar jag åt förra veckan. Blä. Så nu äter jag tre måltider om dagen och slipper alltså mitt sockeranfall i slutet av dagen. Lika bra att bli av med det här eftersom det inte finns något gott godis i USA. Hur fan ska jag klara mig???

Jag har även lite panik ang. lägenheten. Killen som mailade svarar inte i sin freaking phone och det gör mig nervös. Har någon annan fått den, var det inte på riktigt etc. etc. Vi ska ha den lägenheten, period. Ska terrorisera honom hela dagen idag tänkte jag, efter redan 5 skickade mail.

Nu ska jag klä på mig, hörs ikväll. 
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0