WE GOOOOT IT!

Gissa om jag är glad? Vi fick lägenheten... Det är helt otroligt och jag känner mig så otroligt lycklig just nu! Som det ser ut nu kommer vi alltså att bo på 56th street and Lexington fr.o.m den 10 augusti. Helt underbart att slippa bo på hostel dem första dagarna då det var tänkt att vi skulle leta lägenhet. Också sjukt härligt att den är fullt möblerad och slippa slita på IKEA, också sjukt härligt att det är tvätt i byggnaden och slippa slösa massa pengar, också asnice att det är på 12e våningen, också riktigt bra att heat, gas och el är inkluderat i ett otroligt bra pris, också att det finns cable och internet. 

Jag menar, DET HÄR KUNDE JAG ALDRIG DRÖMMA OM. 

Så om allt bara går vägen kommer vi att flytta in där, men sen vet man ju aldrig heller. Det kommer ju hinder titt som tätt, men för stunden är ju så in i helvete glad.

Jag kom hem för en timme sedan. Tränade efter jobbet och åkte sen hem och åt fisksoppa som jag längtat efter hela dagen. Min pappas är den bästa fisksoppan ever. Hittills denna veckan har jag varit duktig, inget socker och träning båda dagarna. Om det fortsätter såhär kanske jag snart är tillbaka på banan igen. Kan dock inte sluta längta till fredag då jag ska äta lite godis och gå ut och dricka vin och äta gott med Alex. 

Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0