Yr.

Alltså jag tror att jag bloggar, eller har bloggat vid ett tillfälle under dagen och sen tror jag på det och så blir det bara ett inlägg för jag ofta tror att jag redan har bloggat. Lite synd.

Här kommer iaf ett. Update på lägenhetsfronten är att vi nu har hittat en, ytterligare. Bella (som är i New York nu för praktik) med syster var så snälla och gick på hela tre visningar igår i Chelsea (området skolan även ligger i, vilket är perfekt). Dem gillade uppenbarligen den för dem tog den, och sen var det upp till mig att ringa och mecka.

Det var en mäklarfirma, så allt var seriöst denna gången, och det var applications forms hit, och acceptance letter dit, financial statement forms etc. som genast faxades över. Nu ska vi bara bli approved också. Allt pappersarbete tar sån j*kla tid, snacka om att USA är byråkratiskt. 

Den är iaf perfekt för oss, ett sovrum var stort nog att rymma en säng och skrivbord, kök, toalett, garderober och väldigt bra location. 

Idag är det jobb som gäller, sista veckan på denna anläggningen. Tiden går foooort. Ska ta bussen in redan nu för ska på banken plus shoppa lite.

Nu ska jag äta upp min äggröra och dricka mitt gröna tea.

Efter jobbet ska jag hem till mamma och bo där nästan hela denna veckan, sen nästa blir det hos pappa hela. Sen är det dags för avfärd, så kände att jag ville spendera en vecka med dem var. 

Hörs ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0