2 months

(Nu sitter jag på planet om exakt 2 månader, om 8 veckor, om 56 DAGAR. AHHH :))

God Morgon.

Vaknade på strålande humör trots regnet outside. Mysigt. Håller på att fixa i ordning mig, packa gymväskan och ska strax köra in till stan och träffa Bella. Jag måste också hitta födelsedagspresenter till pappa och Pau som fyller år nu i veckan. Efter det ska jag träna på gymmet där jag jobbar i stan sen är det direkt hem för min sötis till syster får sommarlov idag och ska återigen uppträda på avslutningen ikväll. Ska ha picknick med mamma och pappa (tillsammans för första gången sedan le separation) och mormor och morfar kommer också. Hoppas på lite finare väder ikväll.

Nu måste jag fixa här, hörs senare.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0