4

Igår hade jag verkligen helkul. Så mysigt vi hade det och mycket skratt. Kändes som vi var tillbaka i SF igen. Idag är det väldigt fint väder, ska strax käka lunch på balkongen och sola. Skulle egentligen till Båstad, men jag hoppar det. Vill bara ta det lugnt idag i solen.

Jag är så glad, går runt och är det hela tiden. Ingen ångest för någonting, bara lycka lycka lycka. Jag önskar att alla hade fått känna denna känslan. Det verkar som att halva Sverige ska till New York i höst, fy fan vad kul jag kommer ha där :) Förresten har my roomie fixat så vi har samma flight från Paris till New York. Jippi! 

Nu ska jag käka lunch, fisksoppa. YUMMIE. Jag återkommer strax med bilder, måste bara sätta mig vid en annan dator.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0